Одразу два освітніх заходи — олімпіаду та ІІ Універсіаду з внутрішньої медицини організувала у квітні 2025 року кафедра внутрішньої медицини 1 ДДМУ (завідувач – професор Людмила Конопкіна).
Спочатку на кафедрі пройшла олімпіада з внутрішньої медицини для здобувачів освіти 4 року навчання, де студенти змагалися у вирішенні клінічних задач та розборі складних діагностичних ситуацій, що базувалися на сучасних клінічних настановах. 1 місце у цьому змаганні посіла Єлизавета Калишко, 2 місце – Дмитро Сутирін, а 3 – Анастасія Євтушенко.
Далі настав час проведення наступного етапу – Універсіаді ДДМУ з внутрішньої медицини 2025. Організатором цього заходу вдруге виступила кафедра внутрішньої медицини 1, її ініціативу підтримала кафедра внутрішньої медицини 2 (завідувач – професор О.В. Курята). Універсіада стала своєрідним другим туром предметних олімпіад, проведених напередодні окремо на кожній з кафедр. Тож у ній взяли участь кращі з кращих знавців терапевтичних дисциплін серед студентів 4 та 5 років навчання – всього 13 учасників.
Змагання Універсіади проходили у два етапи. Перший був творчим і мав на меті виявити, наскільки розвиненим є клінічне мислення у студентів, наскільки вони здатні на основі запропонованої клінічної ситуації вибудувати діагностичну і лікувальну стратегії ведення хворого. Другим конкурсним змаганням стала вікторина - квіз на медичну тематику. Його учасники мали продемонструвати свою ерудицію та здатність до швидкого аналізу матеріалу.
У фіналі журі визначило переможців серед студентів кожного року навчання:
- Вітаємо чотирикурсницю Юлію Зельцер із заслуженим 1 місцем! 2 місце серед студентів 4 курсу розділили Софія Шелепко і Катерина Івашина, а 3 – Дмитро Сутирін та Дана Перепічай.
- Серед студентів 5 курсу кращими стали Таїсія Нікітіна (1 місце), Олександра Стаценко (2 місце) і Юрій Савенко і Софія Фільштинська (3 місце).
Вітаємо переможців Універсіади, які будуть відзначені грамотами та призами!
Слід зазначити, що університетські змагання з предметних дисциплін сприяють розвитку фахових компетентностей, формують у молоді дух командної роботи та відповідальності.